ورزش بروز
0

کیک بوکسینگ با مربی حرفه‌ای

کیک بوکسینگ
بازدید 241

خلاصه:

امروزه با وجود مشکلات اقتصادی عدیده، در دنیای ورزش نیز افرادی وارد شده‌اند که تنها هدفشان کسب درآمد از جیب مردم است. به شما توصیه می‌شود که معیارهای خود را برای انتخاب مربی و محل تمرین با دقت و بدون اعتماد کور به هر کسی تعیین کنید. با مطالعه مطالب ما، انتخاب صحیحی برای سلامتی و آینده ورزشی خود در کیک بوکسینگ داشته باشید.

معیارهای انتخاب مربی در رشته رزمی:

شما قدم اولیه انتخاب رشته رزمی خود را برداشته‌اید که این خوب است. اما حالا مشکل اصلی شما این است که چگونه می‌توانید معیارهای انتخاب یک مربی خوب را بدانید؟

1- تعهد انسانی:

مربی خوب، فردی است که به موفقیت و آینده ورزشکار خود علاقمند و به آن اهمیت می‌دهد، و در عین حال از خود گلادیاتوری شکست‌ناپذیر نشان نمی‌دهد و تلاش نمی‌کند ورزشکاران خود را فریب دهد.

2- اخلاق انسانی:

مربی مانند واژه پدر مقدس است و برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنند که با پرداخت وجه ثبت نامی، اختیار عملکرد مربی خود را دارند. ولی واقعیت این است که شما نمی‌توانید زحمات، عشق و انرژی که مربی برای آموزش و پرورش شما صرف می‌کند، جبران کنید. وجهی که پرداخت می‌کنید، تنها یک قرارداد است برای حداقل امرار معاش مربی، زمینه‌ای برای کسب درآمد و زندگی معقول مربیان است. شما باید با دیدن مربی خود، روح الهی و آرامش باطنی وی را جذب کنید. مربی می‌تواند پس از پدر، بهترین دوست و برادر شما باشد و اگر به درستی نگاه کنید، می‌تواند سوء استفاده و لطمات روحی ناپذیری را که به اصول ذهنی و توقعات شما از یک مربی وارد می‌شود، جبران کند. پس خواهشمندیم که سطح توقعات اخلاقی خود را از مربی خود بالا ببرید.

بیشتر بخوانید  تأثیر ورزش بر اندام کودکان

3- تجربه:

هدف ما این نیست که بگوییم حتماً مربی شما باید یک قهرمان رزمی بزرگ باشد تا موفقیت شما تضمین شود، اگرچه اگر چنین باشد، بهتر است و ضریب اطمینان شما بیشتر خواهد بود. اما شما باید حتماً از گذشته و سوابق آموزشی و تجربیات مربی خود در ساخت خود و ساخت قهرمانانش نیز تحقیق کنید. صرفاً آموزش و اجرای فنون شخصی مربی کافی نیست. مربی باید تجربه کافی در زمینه تکنیک‌های مختلف داشته باشد تا برای شما موثر باشد و بتواند تکنیک‌ها را بارها و بارها آزمایش کند و درستی و غلطی هر تکنیک را فهمیده باشد.

همچنین، مربی تا درک عمیق و صحیحی از یک تکنیک نداشته باشد، نمی‌تواند آن را به شخص دیگری انتقال دهد و این نیازمند تکرار و مرور فن بسیار است.

4- دانش:

دوران تمرینات سنتی و عدم آگاهی ورزشکاران از علوم ورزشی به پایان رسیده است. در حال حاضر، اگر مربی می‌خواهد در دنیای ورزش موفقیت‌ آمیز باشد، حتماً باید به دانش علوم ورزشی مانند آناتومی، فیزیولوژی تمرین، علم تمرین، روانشناسی ورزشی، تغذیه و غیره مسلط باشد.

لذا، خواهشمندیم برای آینده ورزشی خود، ارزش قائل شوید و این موضوع را به سطحی سطحی نپندارید.

همچنین، شما می‌توانید اطلاعات مناسب و خوبی را در بخش آموزشی سایت اسپرت آرتین به دست آورید.

همچنین، اگر به اطمینان لازم رسیده‌اید، می‌توانید با انتخاب یک باشگاه مطمئن و آموزشی درست، حرفه‌ای و علمی زیر نظر استاد دکتر عنصری (مدرس دانشگاه) که هم تسلط به کیک بوکسینگ و هم ساندا ورزشهای رزمی را دارد، شروع به تمرین کنید و مسیر موفقیت را سریعتر طی کنید.

بیشتر بخوانید  "رینی"، راهنمایی برای افزایش انعطاف پذیری بدن

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *