ورزش بروز
0

راهنمایی‌های کوین لورون برای ورزشکاران

کوین لورون برای ورزشکاران
بازدید 304

کوین لورون

کوین مارک لورون در تاریخ جولای ۱۹۶۴ در شهر رم، ایتالیا، به دنیا آمده است. در جوانی، وی مادر و پدر خود را به علت سرطان از دست داد. کوین علاقه زیادی به موسیقی داشته و پس از دوران حرفه‌ای خود، به عرصه موسیقی بازگشت. او در جوانی با تأثیر پسر عموی خود، به بدنسازی علاقه‌مند شد. حرفه حرفه‌ای کوین در سال ۱۹۹۱ آغاز شد. بسیاری از او را به عنوان بهترین سرشانه در تاریخ به یاد می‌آورند. اگرچه با وجود حریفان سختی مانند رونی کلمن و جی کاتلر، نتوانست در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

بهترین عناوین این اسطوره بدنسازی، قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک و نایب قهرمانی در مستر المپیا بود. پس از چندین نایب قهرمانی در زمانی که دوریان یتس در اوج بود، کوین در سال ۲۰۰۳ از مسابقات حرفه‌ای کناره گرفت و دوباره به هنر و موسیقی مشغول شد.

توصیه‌های کوین لورون در مورد سوالات تمرینی و تغذیه

با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی توصیه‌های کوین لورون، قهرمان بدنسازی جهان، درباره برخی از سوالات متداول در حوزه بدنسازی بپردازیم که ممکن است همانند بسیاری از ورزشکاران، ذهن شما را نیز مشغول خود کند.

در دوران رژیم، کوین لورون اغلب از مواد غذایی زیر استفاده می‌کرد. او می‌گوید: “من همیشه در رژیم غذایی خود از ماهی استفاده می‌کردم، به‌خصوص نوع فلاور. این نوع ماهی دارای میزان بالایی پروتئین است و آسان و سریع در پخت و پز است، به همین دلیل تبدیل به انتخاب اول من شد. همراه آن، من سبزیجات متنوع و کمی برنج قهوه‌ای نیز مصرف می‌کردم. این وعده غذایی بیشترین مصرف من در طول رژیم بود. البته، مواد غذایی دیگری نیز در رژیمم وجود داشت که همراه با آن‌ها از ویتامین‌های مورد نیاز و مکمل‌های تغذیه‌ای استفاده می‌کردم.”

بیشتر بخوانید  طراحی یک رژیم غذایی برای خودم، چگونه است؟

من برای ۳ روز تمرین دارم و می‌خواهم بازوهای حجیمی داشته باشم.

توصیه‌های کوین لورون برای من چیست؟

کوین لورون می‌گوید: “اول از همه، باید تأکید کنم که حتماً روزانه ۵ وعده غذا داشته باشید. برای تقسیم بندی تمرین عضلات در طول هفته، پیشنهادم این است که در روز یکشنبه به تمرین عضلات سینه و پشت بازو بپردازید، در روز چهارشنبه به تمرین عضلات زیربغل و جلوبازو بپردازید و در روز جمعه، تمرینات را به پا و سرشانه اختصاص دهید.

یکی از نکات مهم این است که نباید تمام تمرکز خود را بر روی تمرین بازو قرار دهید و به بقیه عضلات، به خصوص پا، نیز توجه کنید. شما باید حتماً تمرینات پا را به خوبی انجام دهید تا بدن شما توانایی رشد بیشتری کسب کند.

همچنین، همیشه در نظر داشته باشید که در روز تمرین بازو، میزان فشار و نوع تمرین باید متفاوت باشد تا عضلات به چالش کشیده شوند و در نتیجه شاهد رشد بیشتری باشید.”

شاید به نظرت برای رشد بیشتر عضلات مورد نظرت، بهتر باشد تعداد روزهای تمرین را افزایش دهی، اما نکته اساسی این است که عضلات کوچک که مکمل عضلات بزرگتر هستند، در روزهای مختلف تمرینی فشار را تحمل می‌کنند و به زمان کافی برای ریکاوری نیاز دارند. بنابراین، شما باید به این موضوع توجه کنید که عضله هدف خود را در کنار تمرین با فشار مناسب، حتماً به استراحت کافی نیز برسانید.

آیا انجام تمرینات هوازی در صبح باعث تضعیف عضلات می‌شود؟

کوین لورون می‌گوید: “از نظر من، تنها چیزی که باعث ضعف بافت عضلانی شما می‌شود، خواب نامناسب و تغذیه نادرست است. شما باید به تغذیه خود توجه ویژه‌ای داشته باشید تا از چربی‌ها خلاص شوید. انجام تمرینات هوازی به تقویت سیستم تنفسی و افزایش سوزاندن کالری کمک می‌کند. البته، میزان فشار این تمرینات باید با توازن مناسبی با شرایط شما همخوانی داشته باشد. از انجام آنها بیش اندازه پرهیز کنید. پیشنهاد من انجام تمرینات هوازی روزانه در نوبت صبح و به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه است. همچنین، در طول روز به میزان دریافت کالری، کربوهیدرات، چربی و پروتئین توجه کنید. اینکه بهترین نتیجه ممکن را بگیرید، و همچنین داشتن حداقل ۵ تا ۷ وعده غذایی در طول روز را به هیچ وجه فراموش نکنید.”

بیشتر بخوانید  اشتباهات متداول زنان در بدنسازی

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *