ورزش بروز
0

“بهترین مکمل‌های حجمی: چه مکملی برای حجم خوب استفاده کنیم؟”

مکمل
بازدید 223

مکمل کراتین؛ تاثیر بی‌نظیر در افزایش حجم عضلات”

مکمل کراتین، یکی از پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین مکمل‌های بدنسازی برای افزایش حجم عضلات است. بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای در دوره حجم خود از این مکمل برای انفجار عضلات استفاده می‌کنند. مکمل کراتین را به جرئت می‌توان بهترین مکمل اصل بدنسازی در دوره‌های مهم ورزشی دانست. این مکمل علاوه بر ریکاوری عضلات، بخشی از ATP مورد نیاز برای فعالیت‌های قدرتی و حجمی را نیز فراهم کرده و باعث افزایش آب میان بافتی عضلات می‌شود.

معمولاً پیشنهاد می‌شود با توجه به نوع تمرینات بدنسازی و میزان تمرینات، روزانه بین ۱۰ تا ۲۰ گرم از این مکمل برای افزایش حجم عضلات استفاده شود. تاثیر مصرف مکمل بدنسازی کراتین در افزایش حجم، توسط تحقیقات علمی گوناگونی به اثبات رسیده است، بنابراین اگر به دنبال بهترین مکمل بدنسازی برای افزایش حجم هستید، استفاده از این مکمل را فراموش نکنید.

BCAA، به معنای آمینو اسید شاخه‌دار، یک مکمل بدنسازی است که به طور عمده در حین تمرینات حجمی سنگین که فشار زیادی بر عضلات وارد می‌شود، استفاده می‌شود. این مکمل می‌تواند به طور قابل توجهی از آسیب‌های جدی به عضلات جلوگیری کند و با داشتن پروتئین کافی، به رشد و ساختاردهی ماهیچه و عضلات کمک کند. مصرف این مکمل می‌تواند در تثبیت حجم عضلات بسیار مفید باشد. مصرف BCAA قبل از تمرینات، خستگی را کاهش داده و به شما کمک می‌کند تا با ادامه دادن تمرینات سنگین، چربی را در کمترین زمان ممکن سوزانده و به نتیجه دلخواه خود برسید.

با افزایش سرعت چربی‌سوزی و ساختاردهی ماهیچه و عضلات، به سرعت به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. برای آشنایی با انواع مکمل‌های بدنسازی برای افزایش قدرت، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به صفحه اصلی سایت بتادارو مراجعه کرده و با کسب اطلاعات بیشتر، مکمل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  "راه‌های ساخت باشگاه شخصی برای خودمان"

مکمل بدنسازی گلوتامین به‌عنوان یک اسید آمینه غیرضروری شناخته می‌شود که برای ساخت عضلات ورزشکاران حرفه‌ای تجویز می‌شود. این مکمل، علاوه بر افزایش حجم عضلات، سوخت و ساز بدن را نیز تا حد زیادی افزایش می‌دهد. همچنین، اگر عضله‌ای در بدن دچار آسیب شده باشد، گلوتامین به خوبی می‌تواند آن را بازسازی کند. با توجه به اینکه قیمت گلوتامین در مقایسه با سایر مکمل‌های بدنسازی شناخته شده مناسب است، این مکمل به یک گزینه پرطرفدار در بین ورزشکاران تبدیل شده است.

از دیگر مزایای استفاده از مکمل بدنسازی گلوتامین، تولید گلوکز در بدن است. معمولاً ورزشکاران حرفه‌ای پس از استفاده اولیه از سایر مکمل‌های بدنسازی، از مکمل گلوتامین برای انفجار عضلات ماهیچه استفاده می‌کنند.

مکمل گینر را می‌توان در دسته‌ی پرطرفدارترین مکمل‌های افزایش حجم قرار داد

مکمل‌های گینر با داشتن درصد بسیاری کربوهیدرات و پروتئین، انتخاب بسیار خوبی برای افزایش انرژی در حین تمرین و حجم‌دهنده ماهیچه‌های بدن هستند.

استفاده از مکمل گینر بلافاصله پس از ورزش باعث بازسازی گلیکوژن در عضلات می‌شود و این بازسازی گلیکوژن تا حد زیادی رشد عضلات را افزایش می‌دهد. میزان مجاز مصرف روزانه این مکمل معمولاً بین 50 تا 150 گرم روزانه است. با این حال، برای دریافت برنامه دقیق مصرف مکمل گینر، پیشنهاد می‌شود با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

پروتئین وی به عنوان اصلی‌ترین مکمل افزایش حجم عضلات شناخته می‌شود. این مکمل نقش بسیار مهمی در عضله‌سازی دارد. از آنجا که پروتئین حیوانی موجود در این محصول حاوی تمامی آمینو اسیدهای ضروری بدن است، مکمل پروتئین وی یک پروتئین کامل و ضروری برای ورزشکاران به شمار می‌رود. بهتر است پروتئین وی پیش از تمرین و بلافاصله پس از آن مصرف شود تا با جذب پروتئین‌های موجود، عضله‌سازی زودتر انجام شود.

بیشتر بخوانید  چرا نباید صبحانه بخوریم؟

مکمل پروتئین وی شامل ۳ نوع پروتئین وی کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز شده است. هر یک از این پروتئین‌ها با داشتن برای فعالیت ورزشی مشخصی، استفاده می‌شوند. در این میان، پروتئین وی ایزوله بهترین انتخاب برای افزایش حجم عضلات ماهیچه‌ای بدن است.

در این مقاله، با معرفی پنج مکمل بدنسازی برتر برای افزایش حجم، به سوال شما درباره نوع مکملی که برای حجم مناسب است، به صورت کامل پاسخ داده شده است. مکمل‌های بدنسازی کراتین، بی سی ای ای، گینر، پروتئین وی و مکمل گلوتامین از جمله مکمل‌های موثر در افزایش حجم ماهیچه‌ها هستند. خرید مکمل‌های اورجینال بسیار تأثیرگذارتر در افزایش حجم در دوره ورزشی شما خواهد بود.

برای خرید مکمل‌های بدنسازی اورجینال با بهترین قیمت می‌توانید به صفحه اصلی سایت بتادارو مراجعه کنید و با مشاهده جزئیات محصولات، مکمل موردنظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن 04135571949 تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *