ورزش بروز
0

موثرترین نکات انگیزشی کای گرین برای تازه‌کاران

کای گرین
بازدید 238

کای گرین، متولد سال ۱۹۷۵ در نیویورک، آمریکا است. وی یکی از برترین بدنسازان تاریخ محسوب می‌شود با سه بار قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک و سه بار قهرمانی به عنوان نایب قهرمان در مستر المپیا. بسیاری از کارشناسان و داوران، عضلات پشت کای را به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ ورزش بدنسازی تشخیص می‌دهند.

در این مقاله، توصیه‌های کای گرین برای بدنسازان درباره تمرینات هوازی، افزایش انگیزه و نکات مفید برای ورزشکاران مبتدی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

اهمیت تمرینات هوازی

ابتدا باید به اهمیت تمرینات هوازی اشاره کنم. تمرینات هوازی برای رشد و پیشرفت بدن و عضلات بسیار حائز اهمیت است و هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. در برنامه روزانه خود، همراه با تمرینات بدنسازی و فشار بر عضلات، حتماً به تمرینات هوازی نیز توجه کنید. این تمرینات باعث می‌شوند جریان خون در بدن به طور مطلوبی انجام شود و به رشد بدنتان کمک کند. به خودتان عادت دهید که تمرین هوازی را در برنامه خود جای دهید و از آن لذت ببرید. با انجام تمرینات هوازی متنوع، تفاوتی در برنامه خود ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. من هر روز صبح تمرینات هوازی انجام می‌دهم و از آن لذت می‌برم. همچنین، به هیچ وجه فراموش نکنید که در طول روز، مقدار کافی آب مصرف کنید.

نظر جالب کای گرین درباره بالا بردن انگیزه در حین تمرین:

یک نکته مهم برای من این است که برای هر جلسه تمرین، عادت به پوشیدن لباس‌های متنوع دارم. این کار می‌تواند بر تفکر و روان شما تأثیر بگذارد و باعث افزایش سطح انگیزه شما شود. همچنین، باعث می‌شود تمرین در باشگاه برای شما یکنواخت نباشد. شما ورزشکاری هستید و باید در هر جنبه برجسته و مثبت باشید و با این اقدامات کوچک، انگیزه و شور و اشتیاق خود را در هر تمرین بالا ببرید. همچنین، این کار می‌تواند تأثیر مثبتی روی خودتان و اطرافیانتان داشته باشد.

بیشتر بخوانید  مقایسه رژیم کم کربوهیدرات با رژیم کم چربی

نصیحت‌های کای گرین به یک فرد مبتدی:

وقتی وارد سالن ورزشی میشوید و میخواهید به تمریناتتان بپردازید، باید ذهنتان را از هرچه که در طول روز برایتان اتفاق افتاده دور کنید و تمرکزتان را بر روی تمرین و حرکاتی که قصد دارید انجام دهید قرار دهید. اگر ذهنتان همراه با تمرین نباشد، هیچگاه پیشرفت نخواهید کرد. همه ما در حین تمریناتمان دلایل و اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنیم. شما باید یک شخص خاص و تأثیرگذار باشید و تمریناتتان را با تمام تمرکز ذهنی و روحی انجام دهید. باید قادر باشید عضلات مناسبی را تقویت کنید.

دنبال وزنه‌های سنگین نباشید

شما باید سیستم عصبی خود را تقویت کنید تا بتوانید با زوایا و فشارهای مختلف، به طور مناسب بر روی مناطق مختلف عضلات اثر بگذارید. تمرین کردن با وزنه‌های سنگین و انجام نادرست یک حرکت تنها موجب آسیب می‌شود. فکر و ذهن در تمرینات بسیار مهم هستند و در حین تمرین باید به طور موثری فکر خود را کنترل کنید تا تأثیر مثبت و خوبی ببینید. لازم است تا حد امکان انرژیهای منفی را از خودتان دور کنید. انجام تمرینات بدنسازی به شما کمک می‌کند هم روحی و ذهنی خود را مثبت و قوی کنید و هم بدن خود را قوی و عضلانی سازید. تغذیه و استراحت خوب را در کنار یک فکر مثبت در پیش بگیرید تا بتوانید در کنار ورزش و سبک زندگی صحیح، به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید دست یابید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *