ورزش بروز
0

بازوهای برتر تاریخ سینمای هالیوود:

سینمای هالیوود:
بازدید 299

قطر بازوها به عنوان یکی از مهمترین عوامل در صنعت سینمای هالیوود، هم در گذشته و هم در حال حاضر تأثیرگذار بوده است. اغلب به یاد نامزدهای مشهوری همچون آرنولد، که با فیلم هایش نه تنها خاطراتی زنده از رقابت‌های مستر المپیا را در ذهن بانیان سینما ایجاد کرد، بلکه شهرتی جهانی برای خود دست یافت، باز می‌گردیم؛ اما در واقع، این مسئله دارای پیچیدگی‌های فراوانی است.

امروز قصد دارم در مورد این بازوهای باریک صحبت کنم

جرارد باتلر

احتمالا قطر بازوهای جرارد باتلر ممکن است در بعضی مواقع تغییر کند، اما هنگامی که قطعا بزرگ شده‌اند، واقعا به اندازه‌ی عظیمی از خود نشان می‌دهند. اگر فیلم ۳۰۰ را تماشا کرده باشید، مطمئنا مفهوم حرف من را درک خواهید کرد.

این فیلم یک جمله‌ی مشهور و جذاب داشت.

      یک جمله‌ی خاص و جذاب در این جمله وجود دارد که می‌گوید: “اسپارت‌ها! صبحانه‌ی‌تان را حاضر کنید و سریع                     بخورید، چرا که امشب، شام را در جهنم خواهیم خورد!”

ویل اسمیت

اگر فیلم “علی” که به یاد محمد علی کلی ساخته شده را تماشا کرده باشید، حتما به خودتان می‌گویید: چقدر با شکوه و بزرگ و قدرتمند است!

یک نکته جالب درباره او این است که، برخلاف بقیه بازیگرانی که در زمان اولیه ورود به سینما لاغر بوده و سپس بعدا چاق شده‌اند، ویل فرمان پذیری بیشتری داشته و با توجه به نیاز فیلم‌هایی که در آنها نقش داشته است، به مرور زمان هیکل خود را تغییر داده است.

بهترین replique یا replika او در فیلم “مردان سیاه پوش” این است:

بیشتر بخوانید  حضور ورزشکاران کمیته کیک بوکسینگ واکو استان البرز در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو 2024 آزاد ترکیه

آیا ایده‌ای از تفاوت من و شما دارید؟ من تلاش می‌کنم تا این امر به‌خوبی صورت پذیرد.

هیو جک من

شخصیت این فرد به دلیل سرسختی و گاهی لج‌بازی اش، به همراه فیزیک فوق‌العاده مردانه‌اش، او را به یکی از گزینه‌های برتر ما تبدیل کرده است. هم‌چنین، نقش او در سری فیلم‌های مردان ایکس، را نمی‌توان به سادگی فراموش کرد.

بهترین دیالوگی که در این آثار وجود دارد:

ویکتور:

لطفاً یک چیز روشن‌تر کنید، جیمی. شما به خوبی می‌دانید که چگونه می‌توانید من را به هلاکت برسانید؟

لوگان:

من آن سر و بخش لعنتی شما را قطع خواهم کرد. بیایید ببینیم آیا این اقدام تاثیر گذار خواهد بود یا خیر.

کریس ایونس

داشتن بازوان قدرتمند، برای هر قهرمان فیلمی ضروری است، اما به ویژه زمانی که مورد بحث کاپیتان آمریکا باشد، و ایونس به‌طور واقعی در این زمینه موفق بوده است.

ون دیزل

حتی اسم او (دیزل) به ما یاد کامیون‌های عضلانی می‌اندازد! شاید به دلیل صدای عمیق و ناشی از خش داری صدایش، و حتی سر بدون مویش، آسان باشد که شما او را تشخیص دهید، اما فیزیک بسیار قابل تحسین و ویژه او، نشانی تجاری برای اوست.

بهترین خطِ دیالوگ (جمله) در این مورد:

محدوده زندگی من تنها به این ۴۰۰ متر محدود می‌شود.

کریس همسورث

بهتر است با داشتن بازوان قدرتمند، آن چکش بزرگ را در فیلم تور بلند کنید. مطابق با گفته‌های او، برای بازی در این فیلم، یک برنامه فشرده ۱۲ هفته‌ای را دنبال کرده است.

بروس لی

شاید مانند بقیه، بازوهای پر قدرتی نداشته باشد، اما بازوهای او برای داشتن قدرت، سرعت و انعطاف طراحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید  بهترین مکمل‌های ضد التهاب

باشگاه بازوهای قوی ماهر و مخروطی او، پر از قدرت است و بسیاری از افراد به عنوان یکی از بهترین بازوهای جهان نامش را می‌برند.

ژان کلود وندام

شما دوست‌داشتن با این فرد را نیازی به داشتن ندارید تا بتوانید از بازوهای قوی او تحسین کنید. پیش از رسیدن به هالیوود، او به خاطر مهارت بالایش در کیک بوکسینگ، در اروپا شناخته شده بود.

کارل ویدر

نقش او به‌عنوان آپولو، حریف راکی در فیلم راکی، بسیار مشهور است. شاید با نقشی که در فیلم ایفا کرده است، خوشتان نیاید، اما نمی‌توان نسبت به بازوهایش بی‌انصافی کرد.

استیو ریدز

او یکی از قدیمی‌ترین بازیگران هالیوود است که به خاطر بازی در فیلم هرکول، مشهور شده‌است. هیکل فوق‌العاده و بدنی که هیچ جای گفتن نمی‌گذارد، او را به یاد می‌آورد.

راک

قبل از به دست آوردن شهرت در هالیوود، دواین جانسون در دانشگاه میامی به فوتبال آمریکایی مشغول بود و پس از آن، وارد حرفه کشتی کج (WWE) شد. با بازوهایی به قطر ۴۹ سانتی‌متر، نام The Rock (صخره) برای او بسیار مناسب و مفهومی بود.

دالف لاندگرن

وقتی سیلوستر استالونه برای فیلم راکی ۴ به دنبال یافتن حریفی با فیزیک بسیار قوی و البته روسی بود، دالف بدون شک بهترین گزینه بود.

نام دراگو برای همه ما در آن فیلم به یاد ماند.

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه، هرگز به خاطر نشان دادن بازوانش خجالت نمی‌کشید، برای اینکه او در فیلم The Expendables به شخصیت‌های مانند راکی بالبوا، جان رمبو و بارنی راس بپردازد، همیشه در این فهرست حضور داشته است.

جان سینا

سینا، مانند بسیاری از مردانی با بازوهای ۵۰ سانتی‌متری، قبل از اینکه به یک ستاره در مسابقات کشتی کج (WWE) تبدیل شود، در زمین فوتبال آمریکایی به عنوان یک غول شناخته می‌شد.

بیشتر بخوانید  راهنمایی کامل رژیم جنی کریگ

لو فریگنو

بر خلاف ادوارد نورتون در نقش هالک، که برای تبدیل شدن به هالک به افکت‌های ویژه نیاز داشت، تنها کاری که برای تبدیل لو به یک ابر قهرمان انجام دادند، سبز شدن بدن فوق‌العاده اش بود.

با داشتن دو برندگی در عنوان “آقای جهان”، وی انتخابی آسان برای تهیه‌کنندگان هالیوودی بوده‌است.

آرنولد شوارتز نگر

او هفت بار عنوان “آقای جهان” را کسب کرده است و با وجود اینکه در دهه ۸۰، انگلیسی صحبت کردنش بر هیچ وجه قابل تعریف نبود، موفق شد تبدیل به یکی از قهرمانان کودکی بسیاری از کودکان در سر تاسی دنیا شود.

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *