ورزش بروز
0

چاق و سفت شدن صورت در یک هفته با روش های خانگی

چاقي صورت در يك هفته
بازدید 118

روش های خاص برای چاق و سفت شدن صورت در ادامه معرفی می کنیم البته این روش ها توسط پزشکان تایید نشده اما تجربیات بسیاری نشان داده‌اند که برخی از این روش‌ها می‌توانند به طور معجزه‌آسا عمل کرده و نتایج مثبتی در پی داشته باشند.

ماندگارترین روش چاقی صورت

1. استفاده از شیر: شیر یک منبع غنی از چربی و پروتئین است و می‌تواند به ترطیب و تمیزی پوست صورت شما کمک کند و به حفظ ظاهر طبیعی آن کمک کند. این ماده غذایی، حاوی مواد مغذی مهمی است که برای داشتن پوست سالم و بدون عیب بسیار مفید است. همچنین، استفاده مداوم از شیر می‌تواند باعث به وجود آمدن حجم بیشتر در چهره شما شود.

2. استفاده از روغن‌های طبیعی: کارشناسان زیبایی پوست توصیه می‌کنند که هفته‌ای یک بار با استفاده از روغن‌های طبیعی مانند روغن بادام، آووکادو یا نارگیل ماساژ به پوست صورت بدهید. این فرآیند به بهبود گردش خون در ناحیه صورت کمک می‌کند و پوست را تغذیه می‌کند و در نهایت به دستیابی به ظاهری سالم و پرجنب و جوش می‌کند.

استفاده از آلوئه‌ورا  برای چاقی صورت

می‌توانید از آلوئه‌ورا استفاده کنید تا پوستتان ارتجاعی‌تر شود. آلوئه‌ورا دارای ویتامین C و E و آنتی‌اکسیدان‌های زیادی است که می‌توانند به پوست کمک کنند. برای استفاده از آلوئه‌ورا، شما می‌توانید با متخصص پوست خود مشورت کنید. اگر مصرف خوراکی آلوئه‌ورا را نمی‌پسندید، می‌توانید از آن به عنوان ماسک صورت استفاده کنید.

استفاده از ترکیب گلاب و گلیسیرین برای چاقی صورت

ترکیب گلاب و گلیسیرین هم می‌تواند به پوستتان کمک کند تا چاق و جوان به نظر بیاید. شما می‌توانید همان مقدار گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و پوست خود را با این ترکیب تمیز کنید. این ماده طبیعی می‌تواند پوستتان را چاق‌تر و جذاب‌تر نشان دهد. به خاطر داشته باشید که نتایج مثبت به مرور زمان و با استقامت به دست می‌آیند. بنابراین، بهتر است این روش‌ها را به طور منظم و پیوسته انجام دهید تا تغییرات مثبت را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید  راه‌های کاهش وزن برای مسابقات کشتی و بدنسازی و ...

گلاب یک مایع خوشبو و طبیعیه که میتونه به پوست چهره اضافه وزن بده و اون رو چاق و جوانانه نشون بده. با استفاده از گلاب میتونیم چروکهای چهره رو کم کنیم و به پوست کمک کنیم که جوان و تازه باشه. اگه صورتت لاغره میتونی از خواص گلاب برای پر کردن و چاق کردن صورتت استفاده کنی. گلاب با کاهش چروکها میتونه صورتت رو چاق و جوانانه نشون بده. حالا به روشهای مختلف استفاده از گلاب برای زیبایی چهره میپردازیم. گلاب خیلی خوبه که به پوست چهره کمک میکنه. میتونه پوست رو پر کنه و چاق کنه، التهابات پوست رو کاهش بده، قرمزی پوست رو درمان کنه و پوست رو تمیز کنه و باکتریها رو از بین ببره.

برای استفاده از گلاب برای چاقی صورت، شبها قبل از خواب، صورتت رو با آب و یک صابون ملایم بشور. بعد با یک تکه پنبه، گلاب رو روی صورتت استفاده کن. به آرامی پنبه رو روی پوستت حرکت بده. صبح روز بعد، صورتت رو با آب گرم بشور.

برای استفاده از خواص خوب گلاب برای چاق کردن صورت، میتونی قبل از خواب، گلاب رو از یه شیشه‌ی اسپری به صورتت بپاشی. اما حتما مطمئن شو که خیلی زیاد نپاشی که صورتت لکه نشه. هر هفته سه بار این کار رو انجام بده (یعنی یک شب انجام بده، یک شب استراحت کن). وقتی زمان میگذره، نتایج خوبی میبینی.

یه نوع ماسک هم هست که میتونی با استفاده از گلاب و گلیسرین به چاقی صورت کمک کنی. برای درست کردن این ماسک، چند قطره گلیسرین رو توی یه کاسه بریز. بعد چند قطره گلاب هم اضافه کن. با یه قاشق کوچیک، همه چیز رو خوب هم بزن تا مخلوط یکدست بشه. یه تکه پنبه رو توی این مخلوط غوطه ور کن و به آرامی روی صورتت بکشون. بعد از یک ساعت، صورتتو با آب گرم بشور. استفاده از این ماسک یکی دیگه از راه‌های خوب استفاده از گلاب برای چاقی صورته. این ماسک، به جز چاق کردن صورت، پوستت رو هم نرم، مرطوب و خوب میکنه.

بیشتر بخوانید  چگونگی عملکرد حافظه عضلانی: مکانیسم مموری ماسل چگونه است؟

استفاده از مرطوب‌کننده‌ها برای سفت شدن صورت

استفاده از مرطوب‌کننده‌ها هم یکی از بهترین روش‌ها برای چاق کردن صورت است. استفاده از یک مرطوب‌کننده مناسب می‌تواند پوستتان را نرم، لطیف و براق نگه دارد. مرطوب‌کننده‌هایی مانند وازلین می‌توانند به شما در چاق شدن صورت کمک کنند.

پاکسازی پوست و چاقی صورت

برای پاکسازی پوست و چاقی صورت، می‌توانید از شکر استفاده کنید. استفاده از شکر برای شستشو و لایه‌برداری پوست می‌تواند باعث حذف سلول‌های مرده و تمیز کردن منافذ پوست شود. همچنین، این روش با افزایش تأمین اکسیژن به سلول‌های پوست، به پوستی چاق و توپری منجر می‌شود. برای آماده‌سازی ماسک شکر، دو قاشق غذاخوری دوغ و دو قاشق غذاخوری شکر را با هم مخلوط کنید. به این مخلوط، یک قاشق چایخوری عسل، یک پیمانه زردچوبه و نیم قاشق چایخوری جو دو سر آب‌پز شده اضافه کنید. بعد از ترکیب دقیق این مواد، ماسک حاصلهروی صورت خود بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. با استفاده منظم از این ماسک، تغییرات مثبت را در چاقی صورتتان تجربه خواهید کرد. بهتر است این ماسک را در روز دو بار به مدت حداقل یک هفته استفاده کنید.

زیبایی پوست با خوردن سیب

سیب یک میوه خوشمزه است که می‌تواند پوستت را زیبا کند. سیب حاوی موادی است که به پوست کمک می‌کنند. سیب می‌تواند پوستت را چاق و نرم کند و آن را درخشان کند.

مهم است که آب بیشتری بنوشی. آب می‌تواند به پوستت کمک کند تا شاداب و تمیز باشد. حداقل هشت تا ده لیوان آب در روز بنوش. اگر پوستت هیدراته باشد، به نظر می‌رسد چاق‌تر و سالم‌تر است.

بیشتر بخوانید  کاهش وزن با رژیم شیر و خرما سرشار از مواد مغذی برای بدن

سیب زمینی هم می‌تواند به پوستت کمک کند. می‌توانی از سیب زمینی به عنوان ماسک صورت استفاده کنی یا آن را بخوری. سیب زمینی می‌تواند به پوستت کمک کند تا چاق‌تر شود. می‌توانی مقاله‌ای درباره چاق شدن صورت با سیب زمینی بخوانی تا بیشتر بدانی.

آجیل‌های جوانه زده

آجیل‌های جوانه زده هم می‌توانند به پوستت کمک کنند. آجیل‌های جوانه زده حاوی ویتامین‌ها، کربوهیدرات‌ها و پروتئین هستند. آن‌ها می‌توانند به پوستت کمک کنند تا شاداب تر باشد و به آن چاقی بدهند. برخی معتقدند که آجیل‌های جوانه زده می‌توانند معجزه کننده برای چاقی صورت باشند.

خواب خوب

خواب خوب خیلی مهمه و به پوستت کمک می‌کنه تا چاق و درخشان باشه. قبل از خواب، حتماً پوستت رو تمیز کن و مرطوب کن. این کار می‌تونه بهت کمک کنه که پوستت درخشان و جوان به نظر بیاد.

مصرف ماهی

مصرف ماهی هم می‌تونه به چاق شدن صورتت کمک کنه. ماهی‌هایی مثل شاه ماهی و کاد حاوی چربی‌های سالم و پر کالری هستن. این چربی‌های سالم می‌تونن به پوستت کمک کنن و سلامت و جوانیش رو حفظ کنن. پوست به سلول‌های چربی نیاز داره تا سالم بمونه. پس بهتون پیشنهاد می‌کنم این ماهی‌ها رو توی رژیم غذاییت جای داده باشی.

در نهایت، اجرای منظم و پیوسته این نکات می‌تونه به پوست صورتت و چاقیش کمک کنه. همچنین باید بدونی که به دنبال راهی برای چاق شدن صورت هستی، باید صبور باشی و ناامید نشی.

بیشتر بخوانید : 10 روش افزایش حجم و چگالی عضلات : چگونه عضلات نرم را به شکلی سفت تبدیل کنیم؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *