ورزش بروز
0

غذا بخورید، مانند آرنولد

آرنولد
بازدید 219

اگر توجه کرده باشید، مقالات بسیاری در مورد اینکه چگونه باید غذا خورد و چه چیزهایی باید خورد یا نخورد، موجود است که گاهاً مربیان برتر را نیز گیج می‌کند.

بالاخره من تصمیم گرفتم که به کارشناس مربوطه مراجعه کنم و برای پیدا کردن رژیم غذایی مناسب، بهترین راهکار را انتخاب کردم. به قول قدیمی که می‌گوید “کار را باید به کاردان سپرد”.

در نتیجه، تصمیم گرفتم تحقیق کنم و به دنبال رژیم غذایی یکی از قهرمانان مشهور بدنسازی، آرنولد، بروم.

به نظر من، با مطالعه رژیم غذایی آرنولد، می‌توانیم تصویر خوبی از این بگیریم که برای دستیابی به موفقیت در بدنسازی، چه چیزهایی نیاز داریم.

با نگاهی به رژیم غذایی آرنولد، متوجه می‌شوید که این رژیم حاوی مقدار زیادی پروتئین است و به طور کلی برای افزایش حجم عضلات طراحی شده است.

همچنین، آرنولد برای زمان مصرف غذا و زمان تمرین کردن اهمیت بسیاری قائل است که با استفاده از این رژیم، می‌توانید تجربه‌ای مشابه با او داشته باشید.

اگر برای تبدیل شدن به یک بدن‌ساز آماده‌اید، این شما و این هم رژیم غذایی آرنولد:

 روز اول

وعده صبحانه:

  • یک کاسه غلات صبحانه
  • دو تکه نان تست
  • دو قاشق چایخوری کره
  • یک فنجان آب پرتقال
  • یک تکه گوشت نمک زده استیکی
  • قهوه (ساده، بدون شکر و سیاه)

 ناهار:

  • یک ساندویچ ۱۵ سانتی‌متری شامل ۴ تکه بوقلمون، مقداری پنیر، ۲ قاشق غذاخوری مایونز، کاهو و گوجه‌فرنگی
  • یک بسته چیپس
  • آب

وعده ی میانی:

  • یک قطعه شکلات پرانرژی ورزشی
  • آب

تمرین در باشگاه

شام:

  • یک تکه سینه جوجه کباب شده بدون پوست
  • دو فنجان برنج
  • یک کاسه سالاد
  • آب
بیشتر بخوانید  چرا شما چاق هستید؟

وعده ی میانی:

  • یک کاسه بستنی

روز دوم

وعده صبحانه:

  • املت با ۳ عدد تخم مرغ هم‌زده
  • یک فنجان جو دوسر پخته شده
  • یک فنجان آب پرتقال
  • یک فنجان شیر بدون چربی

وعده ی میانی:

  • یک مشت آجیل مخلوط
  • یک عدد سیب یا موز

ناهار

  • یک تکه نان از گندم کامل
  • یک عدد سینه مرغ پخته شده بدون پوست
  • یک عدد سیب
  • یک فنجان شیر کم چرب

وعده ی میانی:

  • سه تکه پنیر
  • یک عدد موز
  • آب

وعده تمرینی باشگاه

شیر و تخم مرغ هم‌زده به اندازه‌ی ۲۵۰ گرم بعد از تمرین در باشگاه (این را تاکنون امتحان نکرده‌ام، لطفا با مسئولیت خودتان مصرف کنید)

ناهار:

  • ۲۵۰ گرم گوشت گاو کباب شده
  • یک تکه سیب‌زمینی پخته شده
  • یک کاسه بزرگ سالاد همراه با نخود فرنگی و سبزیجات
  • یک فنجان سبزیجات مخلوط پخته شده
  • آب

وعده ی میانی

  • یک فنجان شیر کم چرب

با توجه به محاسباتی که انجام داده‌ام، این رژیم غذایی حاوی ۲۷۵۰ کالری، ۲۵۶ گرم پروتئین، ۲۷۱ گرم کربوهیدرات و ۹۰ گرم چربی است.

البته، باید در نظر داشت که این رژیم غذایی مربوط به ۲ روز خاص برای این قهرمان بزرگ است و بسته به هدف ورزشکار و دوره‌ی مسابقاتی که در پیش دارد، ممکن است متفاوت باشد.

به هر حال، برای داشتن حجم بدنی هم‌چون قهرمانان این رشته، باید خود را به چنین رژیم غذایی سنگینی آماده کنید.

رژیم غذایی برای حجیم شدن شما شامل چه مواردی است؟

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *