ورزش بروز
0

راهنمای جامع برای تعمیر محصولات بادی برند اینتکس

تعمیر استخر بادی
بازدید 190

مزیت‌های بزرگی که استخرهای بادی از نمایندگی برند اینتکس دارند، اولاً آسانی در راه‌اندازی و قابلیت استفاده آنهاست، و ثانیاً این است که قابل تعمیر هستند. بسیاری از افراد از خرید محصولات بادی منصرف می‌شوند زیرا فکر می‌کنند که در صورت آسیب دیدگی، این محصولات قابل تعمیر و استفاده نیستند. اما محصولات بادی اینتکس، به دلیل استفاده از مواد لاستیکی انعطاف‌پذیر و باکیفیت، که از وینیل مرغوب ساخته شده‌اند و در عین حال دارای ماندگاری بالا هستند، در صورت آسیب دیدگی قابلیت تعمیر دارند. با وجود دوام بالای این محصولات در طول استفاده مداوم و تماس با مواد شیمیایی یا اشیاء دیگر، ممکن است به سوراخ یا پارگی بر روی محصول دچار شوند.

با خوشبختی، تعمیر و چسباندن استخر بادی نیاز به ابزار و وسایل کمی دارد و زمان تعمیر حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است. برند اینتکس کیت‌های چسب را به طور خاص برای محصولات خود طراحی کرده است و در برخی موارد، چند عدد از آن‌ها به عنوان اشانتیون همراه محصول قرار داده شده است. البته، کیت‌های چسب بدون برند نیز برای تعمیرات استخرهای بادی قابل استفاده هستند، اما چسب‌های اینتکس به طور خاص برای طرح و الگوی محصولات خود طراحی شده‌اند، بنابراین پس از تعمیر، به راحتی قابل تشخیص نیستند.

روش چسباندن سوراخ کف استخر بادی زیر آب:

ابتدا محل سوراخ را برای تعمیر تعیین کنید، موردی که با الگوی پارگی استخر هماهنگ باشد. چسبی که در بسته تعمیری همراه شما است، به طور کلی دارای الگوی برشی استخر شماست که می‌توانید از آن برای تعمیر محصولات بادی دیگری که در اختیار دارید، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  فواید شنا و مسائل ناخوشایند استخر برای زنان و مردان

چسب گرد را به گونه‌ای که با لایه برش هماهنگ شود، بچرخانید. حداقل یک و نیم اینچ از هر طرف سوراخ آسیب دیده باید توسط چسب پوشش داده شود.

زیر آب، محل مورد نظر را به طور کامل تمیز کنید تا سطح آن به خوبی خشک شود و هیچ آب یا لکه‌ای باقی نماند.

برچسب کیت چسب را از پشت آن جدا کنید و سپس روی سوراخ بچسبانید، تا بدون ایجاد حبابی، به سطح چسبیده باشد.

یک وسیله سنگین مانند یک آجر یا هر چیزی که به استخر آسیب نرساند، روی چسب قرار دهید و فشار دهید. اجازه دهید به مدت ده دقیقه در این حالت بماند. حالا می‌توانید با آرامش از استخر خود استفاده کنید.

روش تعمیر سوراخ یا پارگی در لبه‌های یا حلقه‌های استخر:

ابتدا با استفاده از یک تلمبه دستی یا شارژی، حلقه را به طور کامل باد کنید و محل پارگی را تمیز کنید. بادکردن محصول به شما کمک می‌کند تا سوراخ را به سرعت تشخیص دهید.

چند قطره از چسب مایع همراه با محصول را روی قسمت آسیب دیده بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید.

چسب را با توجه به نوع آسیب دیدگی یا پارگی، برش دهید.

چسب را به گونه‌ای بچسبانید که سوراخ یا پارگی در مرکز چسب قرار گیرد و با فشردن دست، هر حباب هوایی را از بین ببرید. پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، مرحله تمیز کردن و از بین بردن حباب‌های ایجاد شده را مجدداً تکرار کنید تا چسب به طور کامل روی محصول فیت شود.

روش چسباندن دیواره استخر:

دو تکه چسب را به شکل دایره ای برش دهید. توجه داشته باشید که اندازه چسب بریده شده باید حداقل یک و نیم اینچ از هر طرف سوراخ فضای خالی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  کاربردها و مزایای دماغگیر شنا: آموزش روش استفاده از این ابزار

از چسب مایعی که با تشک همراه استفاده می‌کنید، برای چسباندن دو طرف دیواره استخر در اطراف حفره استفاده کنید. از داخل و خارج حفره، چسب را بمحض برش زدن بچسبانید. به چسب حداقل ده دقیقه زمان بدهید تا به طور کامل بر روی محصول فیت شود.

تکه‌های چسب بریده شده را یکی روی داخل و دیگری روی خارج سوراخ قرار داده و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه فشار دهید. سپس فرآیند صاف کردن و خروج حباب را در همان منطقه تکرار کنید تا پوشش کامل صورت گیرد.

توجه داشته باشید که تعمیر و چسباندن سوراخ‌هایی که در بدنه استخر ایجاد شده‌اند، می‌تواند در هر دو حالت استخر پر آب و خالی انجام شود. اما حتماً باید از ایجاد حباب یا کشیدگی زیر چسب جلوگیری کنید؛ زیرا در این صورت تعمیرات شما بی‌ثمر خواهد بود.

تمامی مراحل فوق را می‌توانید برای تعمیر سایر محصولات بادی مانند تشک‌ها، جلیقه‌ها و غیره نیز استفاده کنید.

با اطمینان به تعمیر محصولات بادی اینتکس خود بپردازید و آنها را برای استفاده مجدد آماده کنید تا در فصول گرم سال بتوانید با دوستان و خانواده خود از فعالیت‌های آبی لذت ببرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *